پایان نامه ارشد : طرح های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه ها در مورد تأثیر تماشای انیمیشن ...
- Singe, Jerome ↑
- همان:۵۹ ↑
- همان:۵۸-۶۰ ↑
- همان:۵۷ ↑
- کودک و تلویزیون، ص ص ۸۸-۸۷. ↑
- دبیری، مهرداد. ۱۳۷۶. نقش انیمیشن بر فرایند یادگیری کودکان، رساله کارشناسی ارشد، دانشگاه هنر، ص۱۹۴. ↑
- روان شناسی نوین و کاربرد آن در سینما و تأتر، ص ۱۰۵. ↑
- Bendazzi, Giann Aberto ↑
- بندازی، جیان آلبرتو. ۱۳۸۵. یکصد سال سینمای انیمیشن. ترجمه سعید توکلیان. تهران: دانشکده صدا و سیما. چاپ اول. ص۳۱. ↑
- Bray, John Randolph ↑
- Walt Diesney ↑
- همان: ۲۵ ↑
- همان:۱۷۷ ↑
- همان:۱۸۰- ۲۹۱ ↑
- N.F.B. ↑
- Garierson, John ↑
- همان:۲۸۸ ↑
- جواهریان، مهین. ۱۳۷۸. تاریخچه انیمیشن ایران، چاپ اول، تهران: دفتر پژوهش های فرهنگی، ص ص۳۰-۵۴. ↑
- همان:۸۷ ↑
- همانجا ↑
-
-
- با انیمیشن دیگری با همین نام که در سال ۱۳۷۵ تولید شده است و تأسیسات شهری را به زبان ساده برای کودکان تعریف می کند اشتباه نشود. ↑
( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
-
- یک قسمت از این مجموعه به عنوان متغیر مستقل در آزمون رساله حاضر، برای کودکان جامعه نمونه نمایش داده شده است. ↑
- آرشیو مؤسسه صبا ↑
- خوشبخت، فرناز. ۱۳۸۷. فرهنگ جامع انیمیشن- ج۱، نشر ماتیکان، انیمیشن. ↑
- همان:۲۷ ↑
- مرزبان، پرویز. ۱۳۸۵. خلاصه تاریخ هنر، تهران، شرکت انتشارات علمی و فرهنگی، ص ۲. ↑
- Phenakistoscope: دایره مقوایی چرخانی که چندین تصویر از مراحل مختلف یک حرکت به دور آن نقاشی شده بود. این تصاویر از طریق یک آینه تماشا می شد و متحرک به نظر می رسید. ↑
- Filip book ↑
- Cohl, Emile ↑
- منظره عجیب و غریب و خیالی ↑
- Cartoon ↑
- فرهنگ جامع انیمیشن، انیمیشن. ↑
- Mickey mouse ↑
- Warner ↑
- هالاس، جان. ۱۳۷۱. استادان انیمیشن. ترجمه محمد شهبا. تهران: بنیاد سینمایی فارابی. ص ص ۳۲-۳۷. ↑
- Diorama: درواقع تماشاخانه ای بود که مردم صرفاً برای مشاهده پرده های نقاشی عظیم آن ( هر یک در حدود ۱۴ در ۲۲ متر) بلیت می خریدند. داگر در ابتدا با کنترل نور روز که از دریچه های سالن از لابلای کرکره هایی که دستیارانش باز و بسته می کردند به نقاشی ها می تاباند جلوه های متفاوتی از ساعات روز و شب را پدید می آورد و بینندگان را مسحور واقع نمایی چشم اندازهای خود می کرد. در سال های بعد وقتی روشنایی با چراغ گاز نیز مرسوم شد، داگر نورپردازی مصنوعی را نیز به جلوه های تصویری دیوراما افزود. ابتکاری ترین کارش ترسیم دو چشم انداز متفاوت در دو طرف پارچه نازک و تور مانند دکور بود که اول یکی و بعد با تغییر نور چشم انداز دوم نمایان می شد. بازیابی از: http://iranipc.ir/Default.aspx?page=15000 ↑
- Daguerre ↑
- Burton ↑
- دستگاهی که با بهره گرفتن از صفحات شیشه ای ساخته می شد و مناظر ادغام شونده به وجود می آورد. ↑
- Brook ↑
- این دستگاه که به اسباب بازی علمی مشهوری بدل شد، دایره ای مقوایی بود که در یک طرف آن تصویر یک پرنده و در سوی دیگر، تصویر یک قفس نقاشی شده بود. وقتی این دایره با نخ هایی که به دو سوی آن متصل شده بود، چرخانده می شد تصویر یک طرف در ذهن تماشاگر باقی می ماند و با تصویر بعد درمی آمیخت. در نتیجه، دو تصویر ظاهراً روی هم قرار می گرفت و پرنده در قفس دیده می شد. ↑
- Lumiere ↑
- استادان انیمیشن، ص ص ۱۶-۳۵. ↑
- Cel animation ↑
- نقاشی کودکان و مفاهیم آن، ص ۱۷۶. ↑
- Stop-motion ↑
- Cut out ↑
- Three dimentional animation ↑
- نقش انیمیشن بر فرایند یادگیری کودکان، ص ۷۵. ↑
- نقاشی کودک و خلاقیت، ص ص ۱۶۴-۱۶۵. ↑
- نقاشی کودکان و مفاهیم آن، ص ص ۹۰-۹۶. ↑
- نقاشی کودک - رشد ویژگی موضوع کارکرد، ص ۶۳. ↑
- همان:۱۷۷ ↑