۲-۴-۹- محدودیت های مدل ارزیابی عملکرد متوازن…………………………………………………………………………..۱۲۴
۲-۵- مروری بر رتبه بندی در صنعت بیمه……………………………………………………………………………………………۱۲۴
۲-۵-۱- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۲۵
۲-۵-۲- تعریف رتبه بندی……………………………………………………………………………………………………………………..۱۲۵
۲-۵-۳- منظور از رتبه بندی در صنعت بیمه………………………………………………………………………………………..۱۲۵
۲-۵-۴- تفاوت مفهوم رتبه بندی با رده بندی………………………………………………………………………………………۱۲۶
۲-۵-۵- دلایل و ضرورت رتبه بندی در صنعت بیمه ایران……………………………………………………………………۱۲۶
۲-۵-۶- اهداف رتبه بندی شرکت های بیمه…………………………………………………………………………………………۱۲۸
۲-۵-۷- مزایا و اثرات رتبه بندی شرکت های بیمه……………………………………………………………………………….۱۲۸
۲-۵-۸- چالش ها و محدودیت های رتبه بندی شرکت های بیمه در ایران…………………………………………۱۲۹
۲-۵-۹- مشکلات اجرایی رتبه بندی مؤسسات بیمه در ایران………………………………………………………………۱۳۳
۲-۵-۱۰- متدولوژی (روش شناسی) رتبه بندی شرکت های بیمه……………………………………………………..۱۳۳
۲-۵-۱۱- طبقات روش شناسی رتبه بندی……………………………………………………………………………………………۱۳۴
۲-۵-۱۲- مهم ترین فاکتور های مؤثر در تعیین نوع متدولوژی رتبه بندی…………………………………………۱۳۵
۲-۶- مطالعات تجربی ارزیابی عملکرد بیمه…………………………………………………………………………………………..۱۳۵
۲-۶-۱- جمع بندی ادبیات تحقیق………………………………………………………………………………………………………..۱۴۹
۲-۷- مدل پیشنهادی تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………۱۵۲
عنوان صفحه
۲-۷-۱- مدل کلان (مفهومی)………………………………………………………………………………………………………………..۱۵۲
۲-۷-۲- مدل خرد (عملیاتی)………………………………………………………………………………………………………………..۱۵۳
فصل سوم: روش تحقیق
۳-۱- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۵۶
۳-۲- روش شناسی تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………….۱۵۷
۳-۳- جامعه آماری………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۵۹
۳-۴- نمونه و روش نمونه گیری…………………………………………………………………………………………………………….۱۵۹
۳-۵- ابزار تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………۱۶۱
۳-۶- روایی و پایایی ابزار اندازه گیری…………………………………………………………………………………………………….۱۶۲
۳-۶-۱- روایی ابزار اندازه گیری……………………………………………………………………………………………………………..۱۶۲
۳-۶-۲- پایایی (قابلیت اعتماد) ابزار اندازه گیری…………………………………………………………………………………..۱۶۳
۳-۷- تکنیک های تجزیه و تحلیل داده ها…………………………………………………………………………………………….۱۶۵
۳-۷-۱- تکنیک رتبه بندی TOPSIS……………………………………………………………………………………………………166
۳-۷-۲- مراحل TOPSIS……………………………………………………………………………………………………………………..167
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۷۰
۴-۲- آمـار توصیـفی (تجزیه و تحلیل توصیفی داده ها)……………………………………………………………………….۱۷۱
۴-۲-۱- بررسی و توصیف اطلاعات مربوط به ویژگی های عمومی پاسخ دهندگان……………………………..۱۷۱
۴-۲-۱-۱- عنوان شغلی………………………………………………………………………………………………………………………….۱۷۲
۴-۲-۱-۲- میزان تحصیلات…………………………………………………………………………………………………………………..۱۷۳
عنوان صفحه
۴-۲-۱-۳- سنوات خدمت در صنعت بیمه…………………………………………………………………………………………….۱۷۴
۴-۲-۱-۴- سابقه مدیریت در صنعت بیمه…………………………………………………………………………………………….۱۷۵
۴-۲-۲- تجزیه و تحلیل توصیفی شاخص ها…………………………………………………………………………………………۱۷۵
۴-۲-۲-۱- میزان اهمیّت شاخص های بعد مالی در ارزیابی عملکرد شعب بیمه…………………………………۱۷۶
۴-۲-۲-۱-۱- توصیف آماری میزان اهمیّت شاخص های مالی در ارزیابی عملکرد………………………………۱۸۱
۴-۲-۲-۲- میزان اهمیّت شاخص های بعد مشتری در ارزیابی عملکرد شعب بیمه…………………………….۱۸۲
۴-۲-۲-۲-۱- توصیف آماری میزان اهمیّت شاخص های مشتری در ارزیابی عملکرد…………………………۱۸۷
۴-۲-۲-۳- میزان اهمیّت شاخص های بعد فرآیندهای داخلی در ارزیابی عملکرد شعب بیمه……………۱۸۹
۴-۲-۲-۳-۱- توصیف آماری میزان اهمیّت شاخص های فرآیندهای داخلی در ارزیابی عملکرد………..۱۹۸
۴-۲-۲-۴- میزان اهمیّت شاخص های بعد رشد و یادگیری در ارزیابی عملکرد شعب بیمه……………….۲۰۰
۴-۲-۲-۴-۱- توصیف آماری میزان اهمیّت شاخص های رشد و یادگیری در ارزیابی عملکرد……………۲۰۵
۴-۳- آمار استنباطی……………………………………………………………………………………………………………………………….۲۰۶
۴-۳-۱- بررسی فرض نرمال بودن شاخص ها………………………………………………………………………………………..۲۰۶
۴-۳- ۲- آزمون فرضیات تحقیق……………………………………………………………………………………………………………۲۰۷
۴-۳-۲-۱- فرضیه اصلی اوّل…………………………………………………………………………………………………………………..۲۰۷
۴-۳-۲-۱-۱- فرضیه فرعی اوّل……………………………………………………………………………………………………………..۲۰۷
۴-۳-۲-۱-۲- فرضیه فرعی دوّم……………………………………………………………………………………………………………..۲۱۰
۴-۳-۲-۱-۳- فرضیه فرعی سوّم…………………………………………………………………………………………………………….۲۱۲
۴-۳-۲-۱-۴- فرضیه فرعی چهارم…………………………………………………………………………………………………………۲۱۷
۴-۳-۲-۲- فرضیه اصلی دوّم………………………………………………………………………………………………………………….۲۱۹
عنوان صفحه
۴-۳-۳- بررسی عوامل دموگرافیک بر روی پاسخ افراد………………………………………………………………………….۲۲۰
۴-۳-۳-۱- عنوان شغلی در صنعت بیمه………………………………………………………………………………………………..۲۲۰
۴-۳-۳-۲- میزان تحصیلات…………………………………………………………………………………………………………………..۲۲۱
۴-۳-۳-۳- سنوات خدمت در صنعت بیمه……………………………………………………………………………………………۲۲۱
۴-۳-۳-۴- سابقه مدیریت در صنعت بیمه……………………………………………………………………………………………۲۲۲
۴-۳-۴- آزمون کفایت نمونه…………………………………………………………………………………………………………………۲۲۳
۴-۳-۵- اجرای تکنیک رتبه بندی TOPSIS………………………………………………………………………………………224
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱- مقدمه: …………………………………………………………………………………………………………………………………………۲۳۰
۵-۲- فرایند تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………۲۳۰
۵-۳- نتایج حاصل از تحلیل فرضیهها………………………………………………………………………………………………….۲۳۱
۵-۳-۱- نتیجه حاصل از فرضیه اصلی اوّل…………………………………………………………………………………………….۲۳۱
۵-۳-۱-۱- نتیجه حاصل از فرضیه فرعی اوّل……………………………………………………………………………………….۲۳۲
۵-۳-۱-۲- نتیجه حاصل از فرضیه فرعی دوّم……………………………………………………………………………………….۲۳۲
۵-۳-۱-۳- نتیجه حاصل از فرضیه فرعی سوّم………………………………………………………………………………………۲۳۳