ارائه پیشنهاد برای کارشناسان
( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
قوانین اجتماع، متن کاوی و تحلیل ارتباطات و مسیر
انبارداری و حمل و نقل
مدیریت انبارداری
خوشه بندی، قوانین اجتماع و پیش بینی
مدیریت فرایند تجاری
فرایند کاوی
خوشه بندی و قوانین اجتماع
منابع انسانی
مراکز فراخوانی منابع انسانی
الگوهای ترتیبی، قوانین اجتماع و خوشه بندی
هوش تجاری در زمینه وب کاوی در حوزه تجارت الکترونیک به تشخیص نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت سازمان ها و بهینهسازی فرآیندها می پردازد و به نیازها و سلایق مشتریان توجه دارد اما پیاده سازی و هماهنگ سازی استراتژی های سازمان با اهداف هوش تجاری هزینه بر می باشد.
۳- ۱۰- مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی[۲۱]
فیض بخش توانا و همکاران در سال ۲۰۱۳ در مقاله خود، نسخه جدید CRM، e-CRM را معرفی می کنند که تاکید بیشتری بر شخصی سازی، تکنولوژی های بازاریابی مستقیم برای فروش و فرآهم آوردن خدمات مشخص و مجزا برای بخش های کوچک بازار دارد. e-CRM فرصت هایی را برای برخورد مناسب با مشتریان و ارتباط موثر با شرکت ها فراهم می آورد که هم مشتریان و هم شرکت ها از مزایای آن بهره برند. با بهره گرفتن از سیستم های شبکه مانند اینترنت، اینترانت و اکسترانت می توان کارایی تجارت های الکترونیک را بهبود بخشید و رضایت هر چه بیشتر مشتریان را فراهم آورد.
در جدول ۳-۲، در بازاریابی سنتی، یک نوع از محصولات برای همه برنامه های بازاریابی و برای همه افراد به صورت یکسان عرضه می شود (وضعیت ۱). با شکل گیری مدیریت ارتباط با مشتری و با افزایش کانال های ارتباطی، بازاریابی فرد به فرد صورت می پذیرد (وضعیت ۲). در نهایت با بهره گرفتن از فناوری اطلاعات در مدیریت ارتباط با مشتری، e-CRM به وجود می آید که از مزایای فناوری اطلاعات برای عرضه محصول مخصوص برای هر مشتری استفاده می شود.
جدول ۳-۳، ارتباط بین فرآیندهای بازاریابی، اهداف، بازاریابی انبوه سنتی، مدیریت ارتباط با مشتری و فناوری اطلاعات استفاده شده در مدیریت ارتباط با مشتری را نشان می دهد.
جدول ۳-۲- گام های e-CRM
تعداد کانال های ارتباطی
e-CRM (وضعیت ۳)
CRM (وضعیت ۲)
بازاریابی فرد به فرد
نگرش بازاریابی
بازاریابی سنتی (وضعیت ۱)
محصول مخصوص برای هر مشتری
یک نوع از محصولات برای همه
بازاریابی انبوه
مشخصه های محصول
جدول ۳-۳- ارتباط بین بازاریابی، اهداف، مدیریت ارتباط با مشتری و فناوری اطلاعات