دکتر جواد فیض، رفتار پدر و مادر با کودک و نوجوان، چاپ اول، ۱۳۸۷، تهران، ص۲۹۳. ↑
داوود حسینی، جایگاه تشویق و تنبیه در اسلام، ۱۳۸۱، قم، ص۴۰. ↑
داوود حسینی، جایگاه تشویق و تنبیه در اسلام، ۱۳۸۱، قم، ص۴۱. ↑
مائده/۱۹. ↑
فرقان/۵۶. ↑
دکتر گاربر، چگونه با کودکم رفتار کنم، ترجمه شاهین خزعلی، هومن حسینی نیک، احمد شریف تبریزی، زیرنظر دکتر محمد ولی سهامی، ۱۳۸۸، تهران، ص۱۷. ↑
دکتر گاربر، چگونه با کودکم رفتار کنم، ترجمه شاهین خزعلی، هومن حسینی نیک، احمد شریف تبریزی، زیرنظر دکتر محمد ولی سهامی، ۱۳۸۸، تهران، ص۱۷. ↑
احمد پدرام، خانواده و تربیت فرزند، ۱۳۸۳، ص ۶۱. ↑
احمد پدرام، خانواده و تربیت فرزند، ۱۳۸۳، ص ۶۲. ↑
دکتر واین دایر، چه کنیم تا فرزندان خوشبختی داشته باشیم، مترجم: توران ملکی، چاپ چهارم، زمستان ۱۳۸۲، تهران، ص۶۲و۶۳. ↑
احمد پدرام، خانواده و تربیت فرزند، ۱۳۸۳، ص۶۲. ↑
همان، ص۵۴ و ۵۵. ↑
سفینه البحار به نقل از دکتر غلامعلی افروز، چکیدهای از روان شناسی تربیتی تابستان ۷۹، تهران، ص ۱۳۸. ↑
دکتر غلامعلی افروز، چکیدهای از روان شناسی تربیتی «کاربردی»، چاپ پنجم تابستان ۷۹، تهران، ص ۱۳۸. ↑
احمد پدرام، خانواده و تربیت فرزند، ۱۳۸۳، ص ۵۵ و ۵۶. ↑
احمد پدرام، خانواده و تربیت فرزند، ۱۳۸۳، ص۵۲. ↑
ابوعلی الفضل بن الحسن الطبرسی، ترجمه و تفسیر مجمعالبیان، ترجمه آیات تحقیق و نگارش حجه الاسلام علی کرمی، ۱۳۸۰، تهران، ج ۱۴، ص ۱۰۳۲. ↑
احمد پدرام، خانواده و تربیت فرزند، ۱۳۸۳، ص۵۳. ↑
دکتر علی قائمی، پرورش مذهبی و اخلاقی کودکان، شهریور ۱۳۷۰، ص۷۳. ↑
مجموعه درام، ج۱، ص۶ به نقل از ابوعلی الفضل بن الحسن الطبرسی، ترجمه و تفسیر مجمعالبیان، ترجمه آیات تحقیق و نگارش حجه الاسلام علی کرمی، ۱۳۸۰، تهران، ج ۱۴، ص ۱۱۰۱. ↑
دکتر علی قائمی، پرورش مذهبی و اخلاقی کودکان، شهریور ۱۳۷۰، ص۷۱. ↑
دکتر رجبعلی مظلومی، تربیت برای دین، دیماه ۱۳۶۵، ص۶۸. ↑
( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
دکتر غلامعلی افروز،چکیدهای از روانشناسی تربیتی(کاربردی)،تابستان ۷۹،تهران،ص ۱۳۶. ↑
دکتر علی قائمی امیری، تربیت و بازسازی کودکان، قم، ص ۹۸. ↑
محمد دشتی،مسئولیت تربیت،چاپ پنجم،پاییز ۱۳۴۷،قم،ص ۴۷. ↑
دکتر علی قائمی، پرورش مذهبی و اخلاقی کودکان، شهریور ۷۰،ص ۴۲. ↑
دکتر علی قائمی امیری ،خانواده و تربیت کودکان، شهریور۱۳۵۵،تهران ص۳۳. ↑
همان ص ۳۴. ↑
دکتر سید محمد باقر حجتی، اسلام و تعلیم و تربیت، بهار ۱۳۶۴، ص ۱۲۰. ↑
دکتر غلامعلی افروز،چکیدهای از روانشناسی تربیتی(کاربردی)، تابستان ۷۹،تهران، ص۱۴۰. ↑
همان، ص ۱۲۱. ↑
دکتر سید محمد باقر حجتی، اسلام و تعلیم و تربیت، بهار ۱۳۶۴، ص ۱۲۳. ↑
دکتر سید محمد باقر حجتی، اسلام و تعلیم و تربیت، بهار ۱۳۶۴، ص ۱۲۳. ↑
دکتر سیلویاریم، کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان، کلیدهای پرورش کودک تیز هوش،مترجم مینا اخباری آزاد۱۳۸۷، ص ۸۴. ↑
دکتر علی قائمی امیری، تربیت و بازسازی کودکان، قم، ص ۶۵ و ۱۵۰. ↑
دکتر غلامعلی افروز، چکیدهای از روانشناسی تربیتی (کاربردی)، تابسات ۱۳۷۹، تهران، ص ۱۵۰. ↑
دکتر غلامعلی افروز،چکیدهای از روانشناسی تربیتی(کاربردی)- تابستان ۷۹،تهران،ص۱۴۱. ↑
همان،ص۱۴۲. ↑
تألیف استادان طرح جامع آموزش خانواده، خانواده و فرزند در دوره راهنمایی تحصیلی ،زمستان ۷۹،ص ۱۱۹. ↑
محمد عطاران، آثار مربیان بزرگ مسلمان درباره تربیت کودک، زمستان ۱۳۶۶، ص ۹۷. ↑
الادب فی الدین و آداب معلم صبیان، به نقل از همان. ↑
محمد دشتی،مسئولیت تربیت،چاپ پنجم،پاییز ۱۳۶۷،قم،ص ۶۵ و ۶۶. ↑
دکتر علی قائمی امیری، تربیت و بازسازی کودکان، قم، ص ۹۱. ↑
دکتر غلامعلی افروز، چکیدهای از روانشناسی تربیتی (کاربردی)، تابستان ۱۳۷۹، تهران، ص ۱۴۰ و ۱۴۱. ↑
میاکلمر پرینگل، نیازهای کودکان،مترجمان: نیره ایجادی، جواد شافعی مقدم، ۱۳۸۰ص ۶۴. ↑
همان. ↑
دکتر علی قائمی امیری، تربیت و بازسازی کودکان،قم،ص ۹۵. ↑
دکتر علی قائمی امیری، تربیت و بازسازی کودکان،ص ۹۵. ↑